rowerem po puszczy
Strona główna | Ciekawe miejsca | Geocaching | Wycieczki: 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 |     Baza podjazdów
 Spis wycieczek

Moje wycieczki

Kategorie: Wszystkie wyjazdy | wycieczka | szosówka | kurs | na zakupy | z żoną | miasto | wyścig kolarski | rajd rowerowy | trening | zawody | praca | Jura 2013 | Wiedeń 2013 | szlakiem | w domu | geocaching

Rowery: | Peugeot Nice | GT Avalanche 3.0 | Kross Grand Spin S | Peugeot Nice - miejski | Stamm Bodyfit Orion | Lapierre S 300 Tech

Rower: GT Avalanche 3.0

Na drugi etap Galicja Orient pojechałem sam, Krzysiek po wczorajszym dniu miał dość. Ja podczas całej trasy też czułem spore zmęczenie, dlatego też wróciłem na metę już o 12:50 (limit czasu do 14:00) z 7 punktami, ale na więcej po prostu już nie miałem siły. (czytaj więcej...)

Punkty z trasy pucharowej nr: 31, 33, 38, 39, 36, 34, 32

Dystans: 52,72 km    |    Czas: 3:11:25    |    Średnia prędkość: 16,53 km/h

Data: 2013-09-29    |    >>> więcej wiadomości na bikestats

Rower: GT Avalanche 3.0

Pierwszy etap Galicja Orient w którym wystartowałem z Krzyśkiem okazał się niestety wielką porażką. Chyba źle zaplanowaliśmy trasę i w rezultacie strasznie się zmęczyliśmy osiągając marny wynik czyli 11 zaliczonych punktów na 18. (czytaj więcej...)

Punkty trasy pucharowej: 2, 3, 5, 4, 10, 9, 11, 12, 14, 15, 8

Dystans: 82,68 km    |    Czas: 5:18:04    |    Średnia prędkość: 15,59 km/h

Data: 2013-09-28    |    >>> więcej wiadomości na bikestats

Rower: GT Avalanche 3.0

Już za tydzień Galicja Orient, dziś więc postanowiłem przejechać się rowerem MTB po Pogórzu Bocheńskim i przy okazji sprawdzić jakoś (możliwość przejścia) niebieskiego szlaku pieszego pomiędzy Kamieniem Grzybem, a Kamieniami Brodzińskiego w kontekście ewentualnej wycieczki szkolnej. (czytaj więcej...)

Łapczyca - Pogwizdów - Kopaliny - Nowy Wiśnicz - Leksandrowa - Połom Duży - Kamienie Brodzińskiego - Muchówka - Królówka - Zawada - Gierczyce - Moszczenica - Łapczyca

Dystans: 48,39 km    |    Czas: 2:56:01    |    Średnia prędkość: 16,49 km/h

Data: 2013-09-22    |    >>> więcej wiadomości na bikestats

Rower: Kross Grand Spin S

Wypad na do Niepołomic na budowę - było parę rzeczy do posprzątania. Pogoda nie najgorsza rano 10 stopni i trochę mokro na drogach po mocnych deszczach, ale w południe jak wracałem, to było już nawet miarę ciepło. Dane wycieczki odczytane z GPS, bo rano mój licznik coś nie chciał działać, już się nawet przestraszyłem, że się zepsuł, ale w Niepołomicach okazało się, że czujnik coś się przesunął i dlatego licznik nie działał. (czytaj więcej...)

Łapczyca - Chełm - Targowisko - Kłaj - Szarów - Niepołomice - Szarów - Targowisko - Chełm - Łapczyca

Dystans: 33,9 km    |    Czas: 1:33:00    |    Średnia prędkość: 21,87 km/h

Data: 2013-09-21    |    >>> więcej wiadomości na bikestats

Rower: Peugeot Nice

Dziś montowali u mnie w nowym domu drzwi zewnętrzne, więc po pracy musiałem jeszcze jechać za nie zapłacić, ale już koło godziny 16:30 byłem gotowy do wyjazdu na rower.

Plan był taki podjechać pod Chorągwicę, a potem zjechać do Wieliczki i wrócić do Niepołomic bocznymi drogami. (czytaj więcej...)

Niepołomice - Staniątki - Zakrzowiec - Bodzanów - Biskupice - Chorągwica - Mietniów - Rożnowa - Siercza - Wieliczka - Kokotów - Brzegi - Grabie - Podgrabie - Niepołomice

Dystans: 42,67 km    |    Czas: 1:44:06    |    Średnia prędkość: 24,59 km/h

Data: 2013-09-18    |    >>> więcej wiadomości na bikestats

Rower: GT Avalanche 3.0

Wraz z Wojtkiem pojechałem do Kroczyc koło Zawiercia na ekstremalny rajd rowerowy - Mordownik, do zaliczenia było 21 punktów, długość trasy według optymalnego wariantu 135 km. W sumie udało mi się zaliczyć 16 punktów, 4 odpuściłem a jednego nie znalazłem, ma metę wróciłem mniej więcej o godzinie 19:15 (start 8:00). (czytaj więcej...)

Zaliczyłem 16/21 punktów. Kolejność zaliczania punktów: 8, 1, 3, 2, 4, 6, 7, 17, 18, 19, 9, 12, 13, 11, 10 (nie znaleziony), 14, 15

Dystans: 134,66 km    |    Czas: 8:16:16    |    Średnia prędkość: 16,27 km/h

Data: 2013-09-14    |    >>> więcej wiadomości na bikestats

Rower: Kross Grand Spin S

Wyjazd do Nowego Korczyna Szlakiem Bursztynowym planowałem od dawna, potem wpadłem na pomysł by pojechać tam i z powrotem i zaliczyć rekordowy dystans. Czas na realizacje przyszedł dziś, zrobiłem Szlak Bursztynowy z Niepołomic do Nowego Korczyna z lekką modyfikacją na zwiedzanie cmentarzy wojennych w sumie wyszło mi 110 km. (czytaj więcej...)

Niepołomice - Zabierzów Bocheński - Mikluszowice - Okulice - Bratucice - Rudy Rysie - Borzęcin - Dołęga - Wał-Ruda - Zabawa - Biskupice Radłowskie - Przybysławice - Pasieka Otfinowska - Wietrzychowice - Otfinów - Żelichów - Zalipie - Gręboszów - Borusowa - Nowy Korczyn - Borusowa - Gręboszów - Wietrzychowice - Miechowice Małe - Jadowniki Mokre - Zaborów - Szczurowa - Uście Solne - Niedary - Świniary - Zielona - Drwinia - Mikluszowice - Baczków - Proszówki - Damienice - Stanisławice - Kłaj - Targowisko - Szarów - Dąbrowa - Gruszki - Staniątki - Niepołomice

Dystans: 201,21 km    |    Czas: 8:10:27    |    Średnia prędkość: 24,61 km/h

Data: 2013-09-08    |    >>> więcej wiadomości na bikestats

Rower: Kross Grand Spin S

Dziś rano pojechałem do Niepołomic na budowę, wczoraj wylali mi wylewkę, więc już od dziś musiałem podlewać wodą balkony. O godzinie 8 ruszyłem z Niepołomic, po 46 minutach jazdy byłem na budowie. Pokropiłem balkony, trochę posprzątałem po wczorajszych pracach i około południa ruszyłem w drogę powrotną. (czytaj więcej...)

Dystans: 37,27 km    |    Czas: 1:40:01    |    Średnia prędkość: 22,36 km/h

Data: 2013-09-07    |    >>> więcej wiadomości na bikestats

Rower: Peugeot Nice

Szybka wieczorna wycieczka szosówką nad Czarny Staw. Prace na budowie na szczęście poszły sprawnie, więc po uprzątnięciu paru rzeczy mogłem się wybrać na rower.

Gdy już miałem wyjeżdżać to listonosz przyniósł dla mnie paczkę a w niej nowe opony do mojej szosówki. (czytaj więcej...)

Niepołomice - przez Puszczę nad Czarny Staw - Niepołomice

Dystans: 35,86 km    |    Czas: 1:12:05    |    Średnia prędkość: 29,85 km/h

Data: 2013-09-06    |    >>> więcej wiadomości na bikestats

Rower: Kross Grand Spin S

Mimo ładnej pogody w ostatnim tygodniu jakoś nie miałem okazji pojeździć. Dziś wieczorem postanowiłem się wybrać na krótką przejażdżkę, niestety wyjechałem dość późno bo dopiero o 19:05.

We wrześniu godzina 19 to jednak już późno, mimo iż dzień był bardzo ciepły i słoneczny, to o tej godzinie zaczęło się już robić chłodno. (czytaj więcej...)

Łapczyca - Chełm - Łapczyca

Dystans: 10,74 km    |    Czas: 30,58    |    Średnia prędkość: 20,82 km/h

Data: 2013-09-05    |    >>> więcej wiadomości na bikestats

Rower: Kross Grand Spin S

Dziś miała być rekordowa wycieczka do Nowego Korczyna, ale pogoda była niestety deszczowa, więc cały dzień przesiedziałem w domu oglądając Vueltę i GP Ouest France – Plouay. We Francji atakował Kwiatkowki, ale niestety nic z nie wyszło. (czytaj więcej...)

Łapczyca - Bochnia - Łapczyca

Dystans: 13,53 km    |    Czas: 37:10    |    Średnia prędkość: 21,85 km/h

Data: 2013-09-01    |    >>> więcej wiadomości na bikestats

Rower: Kross Grand Spin S

Dziś musiałem zrobić parę rzeczy na budowie, zdecydowałem się więc na wyjazd rowerem. Z Łapczycy wyjechałem około 8:10, było słonecznie i wyjątkowo ciepło około 15 stopni - ładny dzień szkoda, że jutro pogoda ma się zepsuć niszcząc jednocześnie moje plany na rekordowy wyjazd do Nowego Korczyna Szlakiem Bursztynowym:(

Do Niepołomic jechałem przez Targowisko, Kłaj i ścieżką rowerową wzdłuż drogi 75, na miejsce zajechałem około 8:50 i od razu pojechałem do sklepu budowlanego. (czytaj więcej...)

Łapczyca - Chełm - Targowisko - Kłaj - Niepołomice - Gruszki - Brzezie - Cichawa - Książnice - Siedlec - Łapczyca

Dystans: 41,59 km    |    Czas: 1:46:13    |    Średnia prędkość: 23,50 km/h

Data: 2013-08-31    |    >>> więcej wiadomości na bikestats

Rower: Kross Grand Spin S

Dane powyżej dotyczą mojej ostatniej w te wakacje wycieczki do pracy, ale wpis będzie dotyczył wszystkich wyjazdów do pracy w te wakacje. W te wakacje do pracy jeździłem kilkanaście razy, przed urlopem czyli w lipcu jeździłem głównie z Niepołomic, bo musiałem rano meldować się na budowie. (czytaj więcej...)

Trasa z Niepołomice - Wola Zabierzowska - Niepołomice lub Łapczyca - Wola Zabierzowska - Łapczyca.

Dystans: 51,11 km    |    Czas: 2:11:04    |    Średnia prędkość: 23,39 km/h

Data: 2013-08-28    |    >>> więcej wiadomości na bikestats

Rower: Kross Grand Spin S

Kolejny raz do pracy, dziś coś mi się ciężko jechało. Rano było zimno i wietrznie, wiatr niestety wschodni, czyli w kierunku w którym w najbliższą niedziele chcę jechać po rekord długości trasy. Po pracy chyba pojadę do Krakowa bo mam tam coś załatwić, jeśli faktycznie pojadę to dziś może być dystans około 90-100 km. (czytaj więcej...)

Łapczyca - Chełm - Targowisko - Kłaj - Zabierzów Bocheński - Wola Zabierzowska - Zabierzów Bocheński - Wola Batorska - Niepołomice - Grabie - Kraków - Sąd Okręgowy ul. Przy Rondzie - Grabie - Niepołomice - Szarów - Targowisko - Chełm - Łapczyca

Dystans: 100,41 km    |    Czas: 4:12:56    |    Średnia prędkość: 23,82 km/h

Data: 2013-08-27    |    >>> więcej wiadomości na bikestats

Rower: Kross Grand Spin S

Niedzielna przedpołudniowa wycieczka, do Brzeska w celu odwiedzenia cmentarza wojennego nr 277, później przedłużona do Sterkowca gdzie w lesie odwiedziłem kolejny cmentarz 279. Wróciłem przez Szczepanów, Grądy i Rzezawę.

Taką wycieczkę planowałem już kiedyś, wtedy nic z tego nie wyszło ze względu na pogodę, więc postanowiłem dzisiaj ją zrealizować. (czytaj więcej...)

Łapczyca - Bochnia - Brzeźnica - Poręba Spytkowska - Okocim - Brzesko - Jadowniki - Sterkowiec - Szczepanów - Mokrzyska - Grądy - Jodłówka - Rzezawa - Krzeczów - Bochnia - Łapczyca

Dystans: 60,80 km    |    Czas: 2:49:11    |    Średnia prędkość: 21,56 km/h

Data: 2013-08-25    |    >>> więcej wiadomości na bikestats

poprzednia strona [ 1 ] [ 2 ][ 3 ] [ 4 ] [ 5 ] [ 6 ] [ 7 ] następna strona

toUtf(Najnowsze wycieczki)
apczyca - Gierczyce - Zawada - Olchawa - Nowy Winicz - Leksandrowa - Lipnica Murowana - Muchwka - Krlwka - Olchawa - Zawada - Gierczyce - apczyca
2014-11-16

Niepoomice - Droga Krlewska - ubrostrada - Czarny Staw - szutrwkami przez Puszcz do Kaja - Targowisko - Grodkowice - Brzezie - Cichawa - Krakuszowice - Zborczyce - Suchoraba - Zagrze - Stanitki - Niepoomice
2014-11-11

Niepoomice - Wola Zabierzowska - Niepoomice
2014-11-04

apczyca - Bochnia - Krzeczw - Gaww - Majkowice - Cerekiew - Wrzpia - Strzelce Wielkie - Wrzpia - Okulice -  Ostrw Szlachecki - Gaww - Krzyanowice - Proszwki - Bochnia - apczyca - Chem - Targowisko - Szarw - Stanitki - Niepoomice
2014-11-02

Leniczwka Przyborw - Kaj - Baczkw - Gawwek - Leniczwka Przyborw