rowerem po puszczy
Strona główna | Ciekawe miejsca | Geocaching | Wycieczki: 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 |     Baza podjazdów
 Spis wycieczek

Moje wycieczki

Kategorie: Wszystkie wyjazdy | wycieczka | szosówka | kurs | na zakupy | z żoną | miasto | wyścig kolarski | rajd rowerowy | trening | zawody | praca | Jura 2013 | Wiedeń 2013 | szlakiem | w domu | geocaching

Rowery: | Peugeot Nice | GT Avalanche 3.0 | Kross Grand Spin S | Peugeot Nice - miejski | Stamm Bodyfit Orion | Lapierre S 300 Tech

Rower: Kross Grand Spin S

Wyjazd z moją żoną do Niepołomic do moich rodziców, rano pogoda była w miarę zachęcająca, 21 stopni i słońce przebijające się zza chmur, więc o 11 ruszyliśmy do Niepołomic. Niestety ledwo dojechaliśmy do Chełmu zaczęło się już wyraźnie chmurzyć. (czytaj więcej...)

Niepołomice - Chełm - Targowisko - Szarów - Gruszki - Niepołomice - Gruszki - Szarów - Targowisko - Chełm - Niepołomice

Dystans: 36,75 km    |    Czas: 2:25:52    |    Średnia prędkość: 15,12 km/h

Data: 2013-05-03    |    >>> więcej wiadomości na bikestats

Rower: Peugeot Nice - miejski

Stało się - zakupiłem rower miejski i co więcej chcę jeszcze do niego dokupić koszyk - chyba się już starzeje. O rowerze na miasto myślałem już od dłuższego czasu, co prawda na razie go jeszcze nie specjalnie potrzebuję, ale jak się przeprowadzę z powrotem do Niepołomic, to przyda mi się rower żeby pojechać na zakupy:) Gdy na allegro zobaczyłem Peugeota dobrym stanie i to jeszcze model Nice (taki mam też model szosówki) to postanowiłem o niego zawalczyć, łatwo nie było ale kupiłem:) i właśnie tym sposobem stałem się właścicielem roweru miejskiego. (czytaj więcej...)

Niepołomice

Dystans: 9 km    |    Czas: 26:10    |    Średnia prędkość: 20,77 km/h

Data: 2013-05-02    |    >>> więcej wiadomości na bikestats

Rower: Kross Grand Spin S

Rowerowy debiut mojej żony był dwukrotnie odkładany, więc dziś mimo nie do końca sprzyjającej pogody ruszyliśmy na trasę. Na początek pod Górny Gościniec - oj było ciężko, potem przez Bochnie do kładki na Rabie i już po chwili byliśmy w Damienicach. (czytaj więcej...)

Łapczyca - Bochnia - Damienice - Puszcza Niepołomicka - Baczków - Puszcza Niepołomicka (Czarny Staw) - Damienice - Bochnia - Łapczyca

Dystans: 35,45 km    |    Czas: 2:36:16    |    Średnia prędkość: 13,61 km/h

Data: 2013-05-01    |    >>> więcej wiadomości na bikestats

Rower: Kross Grand Spin S

Dziś chciałem na jakąś krótką wycieczkę wyciągnąć moją żonę, niestety nie udało się, postanowiłem więc pokręcić trochę po okolicznych górkach.

Na początek pojechałem drogą nr 4 w kierunku Bochni i jakieś 300 metrów za kościołem w Łapczycy skręciłem w prawo i rozpocząłem podjazd do Lasu Skarbowego. (czytaj więcej...)

Łapczyca - Las Skarbowy - Pogwizdów - Zawada - Czyżyczka - Gierczyce - Moszczenica - Łapczyca

Dystans: 23,28 km    |    Czas: 1:19:32    |    Średnia prędkość: 17,56 km/h

Data: 2013-04-30    |    >>> więcej wiadomości na bikestats

Rower: GT Avalanche 3.0

Wycieczka z Krzyśkiem przez Puszczę do starorzecza Wisły. Pogoda jak w lecie, słonecznie, ciepło, może lekko przeszkadzał wiatr. Ruszyliśmy koło godziny 14:00 przez Puszczę Niepołomicką do leśniczówki Przyborów, potem prosto szutrową Drogą Królewską do drogi na Stanisławice, tam w lewo i po chwili byliśmy na Żubrostradzie. (czytaj więcej...)

Niepołomice - Droga Królewska - Żubrostrada - Uroczysko Grobla - Ispina - starorzecze Wisły - Wola Zabierzowska - Zabierzów Bocheński - Droga Królewska - Niepołomice

Dystans: 44,58 km    |    Czas: 2:17:04    |    Średnia prędkość: 19,51 km/h

Data: 2013-04-27    |    >>> więcej wiadomości na bikestats

Rower: Peugeot Nice

Myślałem, że pojadę z Krzyśkiem do Baczkowa, byłem gotów nawet jechać góralem, ale Krzysiek nie chciał, więc pojechałem sam - szosówką:)

Początkowo chciałem sobie delikatnie pokręcić, więc tempo w mieście i na pierwszych kilometrach Drogi Królewskiej było raczej wolne, ale potem zacząłem się rozkręcać, więc przyśpieszyłem. (czytaj więcej...)

Niepołomice - Droga Królewska - Żubrostrada - Mikluszowice - Baczków - Czarny Staw - Żubrostrada - Droga Królewska - Niepołomice

Dystans: 45,75 km    |    Czas: 1:33:42    |    Średnia prędkość: 29,30 km/h

Data: 2013-04-24    |    >>> więcej wiadomości na bikestats

Rower: Kross Grand Spin S

Dziś po pracy postanowiłem sprawdzić mojego Krossika i siebie na już solidnych górkach Pogórza Bocheńskiego. Ten wyjazd miał odpowiedzieć na pytanie czy mój rower crossowy z nowym napędem i przede wszystkim ja jestem gotowy na solidne górki. W zasadzie miałem podjechać tylko Czyżyczkę i w drodze powrotnej dużo łatwiejszy podjazd w Buczynie, ale jechało mi się nieźle więc podjechałem aż 3 duże górki. (czytaj więcej...)

Łapczyca - Gierczyce - Zawada - Wola Nieszkowska - Zonia - Sobolów - Stradomka - wzgórze Borek - Buczyna - Nieszkowice Małe - Gierczyce - Łapczyca

Dystans: 29,87 km    |    Czas: 1:32:20    |    Średnia prędkość: 19,41 km/h

Data: 2013-04-22    |    >>> więcej wiadomości na bikestats

Rower: Kross Grand Spin S

Wczoraj świętowałem swoje imieniny, poszedłem spać o 3 nad ranem, a dziś już o 10:30 rozpoczynałem wycieczkę do Puszczy Niepołomickiej nad Czarny Staw:)

Gdy wyjeżdżałem pogoda była średnia, słońce co chwila chowało się za chmurami, a na temperatura wynosiła jakieś 12 stopni, do tego wiał wiatr. (czytaj więcej...)

Łapczyca - Bochnia - Puszcza Niepołomicka - Kłaj - Targowisko - Chełm - Moszczenica - Łapczyca

Dystans: 37,31 km    |    Czas: 1:53:09    |    Średnia prędkość: 19,78 km/h

Data: 2013-04-21    |    >>> więcej wiadomości na bikestats

Rower: Kross Grand Spin S

Postanowiłem wykorzystać rower w celach praktycznych i pojechać do Bochni po miesięcznik rowerowy Rowertour. Pogoda była taka sobie, było mniej więcej 15 stopni, niebo zachmurzone i niestety wiał wiatr.

Pierwsza trudność to podjazd pod Górny Gościniec, tylko 500 metrów, ale przeszło 10% średniego nachylenia. (czytaj więcej...)

Łapczyca - Bochnia - Łapczyca

Dystans: 13,42 km    |    Czas: 41:06    |    Średnia prędkość: 19,6 km/h

Data: 2013-04-20    |    >>> więcej wiadomości na bikestats

Rower: Peugeot Nice

Na Twiterze naszego burmistrza przeczytałem, że w końcu odbudowali pomnik z orłem na cokole, który został zbudowany w okresie I wojny światowej jako element centralny cmentarza wojennego nr 379. Po pracy wsiadłem więc na szosówkę i pojechałem do Ochmanowa zobaczyć rezultaty remontu. (czytaj więcej...)

Niepołomice - Staniątki - Zakrzowiec - Zakrzów - Ochmanów - Zakrzów - Podłęże - Niepołomice

Dystans: 20,92 km    |    Czas: 50:01    |    Średnia prędkość: 25,10 km/h

Data: 2013-04-19    |    >>> więcej wiadomości na bikestats

Rower: Kross Grand Spin S

O godzinie 17 gdy ruszałem na trasę było ciepło jak w lecie - ponad 20 stopni. Na początek pomyślałem, że pojadę nad Czarny Staw ale potem stwierdziłem, że czas na próbę roweru po górkach i postanowiłem jechać do Niegowici.

Tuż przed wyjazdem zmieniłem jeszcze dętkę w tylnym kole, bo po wczorajszym wybuchu miałem tam dętkę od szosówki i kilka minut po 17 ruszyłem na trasę. (czytaj więcej...)

Niepołomice - Staniątki - Gruszki - Brzezie - Cichawa - Niegowić - Krakuszowice - Zborczyce - Suchoraba - Słomiróg - Staniątki - Niepołomice

Dystans: 33,45 km    |    Czas: 1:31:37    |    Średnia prędkość: 21,91 km/h

Data: 2013-04-18    |    >>> więcej wiadomości na bikestats

Rower: Kross Grand Spin S

Dziś odebrałem mój crossowy rower marki Kross, który przeszedł dość poważny remont. O remoncie za chwilę a na początek o teście.

Z domu rodziców wyjechałem w kierunku Puszczy z zamiarem pojechania nad Czarny Staw. Rower do którego założyłem również nowe opony KENDA typu semislick ciął przez miasto jak rakieta. (czytaj więcej...)

Niepołomice - Droga Królewska - leśniczówka Przyborów - Kłaj - Szarów - Staniątki - Niepołomice

Dystans: 26,06 km    |    Czas: 1:11:03    |    Średnia prędkość: 22,01 km/h

Data: 2013-04-17    |    >>> więcej wiadomości na bikestats

Rower: GT Avalanche 3.0

Wycieczka egzaminacyjna na kursie instruktora turystyki rowerowej, na wyjazd składała się wspomniana wycieczka na kursie + dojazd do Nowej Huty i powrót do Niepołomic.

Wycieczka grupowa w ramach kursu: 29,95 km; czas: 2:29:10;
średnia: 12,1 km/h

Dojazd: 37,74 km; czas: 1:38:44; średnia: 22,74 km/h

Sama wycieczka na kursie miała być krótka - około 21 km, postanowiłem więc że pojadę z Niepołomic do Nowej Huty rowerem. (czytaj więcej...)

Niepołomice - Pograbie - Grabie - Brzegi - Nowa Huta (Szkoła Muzyczna - start pętli na kursie) - Opactwo Cystersów w Mogile - Kopiec Wandy - brama główna Huty Sędzimira - Fort Grębałów - Kościół Arka - Muzeum Lotnictwa - Krzyż Nowohucki - Muzeum Czynu Zbrojnego - Zalew Nowohucki - Plac Centralny - Nowohuckie Centrum Kultury - Szkoła Muzyczna - powrót: Brzegi - Grabie - Podgrabie - Niepołomice

Dystans: 67,69 km    |    Czas: 4:07:54    |    Średnia prędkość: 16,38 km/h

Data: 2013-04-14    |    >>> więcej wiadomości na bikestats

Rower: Peugeot Nice

Po deszczowym dniu piękny wieczór wsiadam więc na szosówkę i robię rundkę dookoła Niepołomic trasa podobna jak dwa dni wcześniej z tym, że odwrotnym kierunku. Od wczoraj planowałem na dziś wyjazd rowerowy, ale od samego rano lało i to solidnie. (czytaj więcej...)

Niepołomice - Staniątki - Podłęże - Podgrabie - Niepołomice

Dystans: 22,31 km    |    Czas: 52,36    |    Średnia prędkość: 25,47 km/h

Data: 2013-04-12    |    >>> więcej wiadomości na bikestats

Rower: GT Avalanche 3.0

Temperatura ciągle rośnie, ale dziś było raczej pochmurnie, na dodatek o godz. 16:00 zaczęło dość mocno padać, więc pomyślałem że z roweru jednak nici. Jednak około 16:30 padać przestało, dokręciłem więc porządnie mój mapnik i zdecydowałem, że jadę na testy. (czytaj więcej...)

Niepołomice - Podgrabie - Podłęże - Staniątki - Niepołomice

Dystans: 20,5 km    |    Czas: 53:46    |    Średnia prędkość: 22,87 km/h

Data: 2013-04-10    |    >>> więcej wiadomości na bikestats

poprzednia strona [ 1 ] [ 2 ] [ 3 ] [ 4 ] [ 5 ] [ 6 ][ 7 ] następna strona

toUtf(Najnowsze wycieczki)
apczyca - Gierczyce - Zawada - Olchawa - Nowy Winicz - Leksandrowa - Lipnica Murowana - Muchwka - Krlwka - Olchawa - Zawada - Gierczyce - apczyca
2014-11-16

Niepoomice - Droga Krlewska - ubrostrada - Czarny Staw - szutrwkami przez Puszcz do Kaja - Targowisko - Grodkowice - Brzezie - Cichawa - Krakuszowice - Zborczyce - Suchoraba - Zagrze - Stanitki - Niepoomice
2014-11-11

Niepoomice - Wola Zabierzowska - Niepoomice
2014-11-04

apczyca - Bochnia - Krzeczw - Gaww - Majkowice - Cerekiew - Wrzpia - Strzelce Wielkie - Wrzpia - Okulice -  Ostrw Szlachecki - Gaww - Krzyanowice - Proszwki - Bochnia - apczyca - Chem - Targowisko - Szarw - Stanitki - Niepoomice
2014-11-02

Leniczwka Przyborw - Kaj - Baczkw - Gawwek - Leniczwka Przyborw